Sistemul integrat de gestiune permite o evidenta informatizata necesara in derularea activitatiilor comerciale ale companiei: de la facturare, baza de date clienti si furnizori, gestiunea stocurilor, vanzare, registru de casa pana la rapoarte si statistici.
Aplicatie oferta urmatoarele facilitati:
♦ aplicatia ofera urmatoarele facilitati:automatizarea activitatii de gestiune in timp real, urmarirea in orice moment al platilor si – incasarilor, permitand in orice moment a unor situatii cantitativ valorice asupra stocurilor;
♦ posibilitatea lucrului cu baze de date aflate in locatii diferite, prin schimb de date FTP, datele fiind transmise de la Sediu la Punctele de lucru si invers, fara a depinde de conexiunea la Internet pentru a putea lucru cu aplicatia;
♦ evidenta si tiparirea Facturilor Fiscale si Chitantelor direct din program, cu posibilitatea personalizarii formularului (modificare text, inserare de imagine, etc);
♦ identificarea usoara a produselor din stoc prin posibilitatea exidentei acestora pe grupe de produse si cautare dupa mai multe criterii (cod intern; cod articol; denumire produs; cod de bare);
♦ conectare cu mai multe tipuri de echipamente periferice: case de marcat, imprimante fiscale, cantare electronice, cititoare de coduri de bare, imprimante coduri de bare;
♦ posibilitatea lucrului cu Coduri de bare, putandu-se insera mai multe coduri de bare la acelasi produs, existand posibilitatea generarii din aplicatie sau preluarii codului de bare de pe eticheta produsului; aplicatia ofera posibilitatea printarii de etichete de cod de bare fie pe imprimanta normala fie pe imprimanta speciala pentru coduri de bare;
♦ preluarea automata a datelor dintr-un document in altul pentru documentele ce urmeaza un flux (Incasarea se poate genera automat in baza Facturii de vanzare);
♦ politica de preturi configurabila, existand posibilitatea lucrului cu mai multe liste de preturi in functie de fiecare client in parte;
♦ exportul oricarui document din sistem sau situatie in urmatoarele formate: MXL, HTML, PDF, XLS; ODS; DOC; TXT; HTM.
♦ integrarea usoara cu alte sisteme de business prin schimb de date sau conectare directa;
♦ posibilitatea dezvoltarii de functii noi sau personalizarea aplicatiei la cererea clientului;
♦ rapoarte in timp real, cu posibilitatea configurarii in functie de fiecare utilizator in parte;
♦ interfata de lucru prietenoasa ce se poate modifica in functie de necesitatiile fiecarui user, cu setarea de restrictii de acces.